Instagram aanmaken voor je bedrijf: dat werkt zo!

Wil je het account van je bedrijf op Instagram laten groeien, maar weet je niet waar je moet beginnen? Geen zorgen, wij helpen je een handje met het aanmaken van Instagram voor je bedrijf! Het aanmaken van een Instagram account voor je bedrijf kan een krachtige manier zijn om je merk te promoten, klanten te […]
FOOH: De neppe reclame die échter voelt dan echt

Hoe val je nog op in een eindeloze scroll van ‘ook wel leuke’ content? Precies daar komt FOOH om de hoek kijken. Fake Out of Homee, of kortweg: FOOH, is dé manier om mensen even stil te laten staan. Of beter gezegd: te laten stoppen met scrollen. Want deze vorm van digitale buitenreclame is allesbehalve […]
Wat is een 3D-configurator en waarom moet je er zeker wel iets mee!

Een 3D-configurator klinkt als iets voor de grote merken: Audi, IKEA, Nike, etc, maar guess what? Ook voor jouw merk kan het van enorme waarde zijn. Simpel gezegd: het is een interactieve tool op je website waarmee je klant een product kan aanpassen, bekijken en draaien in 3D. Denk aan een stoel in verschillende stoffen, […]
Korte vs lange content: de perfecte balans tussen klik en diepgang!

Soms wil je snel weten wat je moet doen. Vijf tips. Drie inzichten. Hoppakee, door. Maar soms wil je juist de diepte in. Het hele verhaal begrijpen, van begin tot eind. Waarom iets werkt. Hoe anderen het aanpakken. Welke fouten je kunt vermijden. Het ene moment scroll je snel, het andere moment ben je helemaal […]
TikTok Shop: De volgende stappen in E-commerce?

De wereld van e-commerce staat nooit stil en TikTok, hét populaire social media platform, blijft voorop lopen met innovaties. Na maanden van testen en ontwikkelen, is het nu officieel: TikTok heeft zijn eigen TikTok Shop gelanceerd in de Verenigde Staten. Maar wat betekent dit voor ons als Nederlandse consumenten, bedrijven en marketeers? En wat kunnen […]
Feestdagencampagne: 8 tips voor een succesvolle strategie

Het einde van het jaar is meer dan een tijd van gezelligheid – het is een gouden kans voor bedrijven om hun merk in de spotlight te zetten en omzet te boosten. De feestdagen vormen een piekmoment in de verkoopkalender en met de juiste feestdagencampagne kun je optimaal profiteren van deze periode. Hier zijn 8 […]
5 tips voor een vacaturecampagne op social media

Een succesvolle vacaturecampagne op social media vereist een gerichte aanpak. Belangrijke stappen zijn het kennen van je doelgroep, werken aan employer branding, creëren van aantrekkelijke content, het vereenvoudigen van sollicitaties en het continu testen en optimaliseren van campagnes. Mono Marketing kan hierbij ondersteuning bieden voor het aantrekken van de juiste kandidaten.
Wat is TikTok? Dé manier om jeugd te bereiken!

Of we het graag willen of niet: social media blijft constant in beweging als we het hebben over de manier waarop bedrijven communiceren met hun doelgroepen. Een platform dat niet alleen individuele gebruikers fascineert, maar ook steeds meer bedrijven aantrekt, is TikTok. Maar wat is TikTok nou eigenlijk? In deze blog gaan we dieper in […]
Contentmarketing uitbesteden: waarom wel of waarom niet?

Het bereiken van de juiste doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap, terwijl je zowel op operationeel als strategisch niveau met content bezig bent. Dat is waar contentmarketing om draait. Het doel? Het opbouwen van naamsbekendheid, het genereren van verkeer naar je website en het converteren van leads. Een content marketeer zorgt ervoor […]
Een goede linkbuilding strategie: Zo doe je het!

Heb je een website van hoge kwaliteit met boeiende inhoud, maar vind je jezelf nog steeds niet bovenaan de zoekresultaten van zoekmachines? Dan kan linkbuilding waarschijnlijk een oplossing bieden. Voor veel bedrijven is linkbuilding essentieel om goed te worden gevonden in zoekmachines. Maar hoe ga je strategisch te werk bij linkbuilding? Om je niet in […]